لالالایی

لالالایی

لالا لا لابوی خونه

خداازمرگ میخونه.....

لالا شب بیدار

سکوت و وحشت وسیگار....



لالا لالا روز تاریک

لالا لالا گل دردم

ببین چ باخودم کردم...



لالا لالا گل سیگار

من ودرد وزهن بیمار...



لالا لالا گل لاله

دنیای من چقدر تاره....



لالا لالا جغد شومه

خونم زندونه زندونه....



لالا لالا بوی خونه

خدا اینجا نمیمونه.....



لالا لالا گل مادر

فرشته ی ساکت و لاغر....



لالا لالا گل نغمه

لب های من چقدر زخمه....



لالا لالا گل لاله

قلب زخم وپاره پاره .....



لالا لالا گل پونه

غم تودلم کرده لونه.....



لالا لالا گل وحشی

رگ های ابیه زخمی....



لالا لالا دود سیگار من

وتیغ و شب وگیتار....

لالا لالا گل بد بو

دنیای ساکته بی او....

لالا لالا لالالا



لالایی خوندن های من

از مرگ گفتن های من

روزگار سیاه من

ارامش ونگاه من

لالا لالا بوی خونه

خدا از مرگ میخونه.....

:\'(



نظرات شما عزیزان:

نماز
ساعت19:47---6 تير 1397

وبت عالیه


پاسخ:ممنونم


فرشته
ساعت12:06---1 تير 1397
خیلی قشنگ بود
نظر لطف شماست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ چهار شنبه 30 خرداد 1397برچسب:عاشقانه ها+غم, ساعت 10:49 توسط Sajad